I am this day

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Ellinor - 3 december 2014 23:15

Ja, jag har inte så mycket jag behöver göra inför julen. Mestadels så firar jag julen hos någon och skulle jag fira själv så köper jag bara det jag tycker om och då ärdet inte mycket ändå. I år firar jag julen hos mamma, så det är bara att komma ditt med sitt bästa humör och hjälpa med allt på julafton.
Trotts detta så finns där saker jag ändå gör, skickar julkort och bakar. Julkorten skickade jag faktiskt i går och i år är det enkla recept för julbaket, behöver ju inte mer än att bjuda på när jag får advents besök (man bör bjuda på något, annars kan de ta julen med sig när de går i advent, -> skrock). Det blir lite lussebullar, kanske pepparkakor och olika kladdkakor. Ja, jag får se vad det blir.
Sen en del julpyssel på det.

Allt gott,
Ellinor

Krans av julgranskulor som jag gjort i år!

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards