I am this day

Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Ellinor - 8 oktober 2014 21:15

De betyg från gymnasiet jag är stoltas över är Svenska A, där jag fick MVG, samt Engelska A, där jag fick VG. På universitetet är det NT i översättning vilket jag fick högsta möjliga betyg, VG!

Gråter nästan aldrig offentligt, eller ens med människor i närhet, undantaget är begravningar.

Älskar regn på hösten (då kan jag stanna inne och läsa)

Har bara varit kär en gång (i tidig tonår), förälskad massvis med gånger.

Har en svaghet för allt med chockad i!

Är utåtriktad! Hittar med andra ord alltid nån att prata med!

Jag är tyvärr slarvig, men jag blir mindre slarvig med åren.

Är extremt osäker på andra människors känslor gentemot mig, och avskyr pinsam tystnad, och när jag känner detta så börjar jag babbla...

Värdera ärlighet högt. (Lång filosofi om detta)

Tack för inspirationen Emma! ?

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards