I am this day

Alla inlägg den 30 september 2014

Av Ellinor - 30 september 2014 12:42

Jag vaknade med en väligt tonårsaktig dröm denna morgonen, rätt märklig faktiskt. Det är en sån dröm som man hamlar i konfilkt med sig själv om man verkligen vill att drömmar ska blir sanna. Inte för att det var en mardröm, men det var en dröm som utmande all vardagsrädslorna, rädslor som hindrar en från att förändra ens liv på det sätt som antagligen är meningen, till och med i drömmen var jag väldigt medveten om detta. Märkligt, mycket märklig, för jag vet allvarligt tala vet jag inte om jag tror på drömtydning, men om jag gjorde det så skulle det vara en väldigt intressant dröm att analysera.
Ni kanske är nyfickna på drömmen? Men vet ni, jag tänker inte berätta! Det har mycket med att den har gjort mig konfuterad.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards