I am this day

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Ellinor - 23 september 2014 10:07

Jag diskuterar med mig själv om min framtid. Just nu handar det främst om var jag ska bo och hur jag vill bo. Känner bara att jag vill vara ute i god tid, för det jag tänker på i dag är en tvåårs plan (det trodde jag då aldrig att jag skulle säga!) som jag försöker få in i min femårs plan (ytterliggare en sak jag aldrig trodde jag skulle säga!!). Varför kanske ni undrar? Hmm, jag har alrig bott på ett ställe mer än tre år sedan jag flyttade hemifrån och jag antar att jag är något rastlös, men jag känner verkligen att jag vill ha något stabilare. Detta innebär något större, dessutom, i fall jag skulle få för mig att köpa så måste jag planera det rent ekonomiskt och om jag ska hyra så är det säkrast att sätta upp sig i god tid så man jag kan få ett boende jag verkligen vill ha.
Men ingen vet med säkerhet vad framtiden har i sitt skötte, den har ju trotts allt inte hänt än, men vi kan annan och välja våra steg efter vad vi önskar oss i framtiden.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards