I am this day

Alla inlägg den 11 september 2014

Av Ellinor - 11 september 2014 20:50

Jag är "nybörjare" när der kommer till migrän, fick det efter en bilolycka, pisksnärtssada. Vist har jag haft huvudvärk innan, men aldrig så illa. Idag har verkligen varit en "dålig" dag, jag vaknar med illamående, vilket är ett av symtomen, vilket jag som "nybörjare" inte tänker på. Dessutom har jag varit påväg hela veckan, men jag har totalt nonchalerat det. Så idag slog det till, på jobbet ovan på allt, där jag inte har mina värktabletter med. Hoppades att det skulle gå över av sig själv, men inte. Så när jag kom hem tog jag mina tabletter, la mig å sov i en och en halv timme och när jag vakna var jag näst intill huvudvärksfri, men det höll bara en timme och jag kan inte ta igen för än det gott sex timmar. Så rent migrän mässigt så har detta varit den värsta någonsin i mitt liv.

Men allt har inte varit dåligt idag, min bror ringde precis och berättade att han blivit pappa för första gången, vilket innebär att jag blev faster för fjärde gången! (Har fem bröder var av nu tre stycken av dem har barn.) 

Så trotts migrän så blev dagen bra. 


Allt gott,

Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards