I am this day

Alla inlägg den 4 april 2014

Av Ellinor - 4 april 2014 08:27

Som vanligt funderar jag på vad jag ska skriva här på bloggen, som vilken annan morgon den senaste månaden. Känner inte att jag har något storslaget på lut alls i dag. Det jag försöker göra är att läsa en avhandling som är relevant för en av kurserna, det går men sakta. Mest äär jag nog nervös idag eftersom jag ska på arbetsintevju i eftermiddag. Präglande för förmiddagen blir då rädslan att inte göra tillräckligt bra ifrån sig värst av allt är dock rädslan att komma försent. Förseningar är ju något man får räknar med när man pendlar med tågtrafiken, som jag gör, men jag håller tummarna att det inte kommer ske i dag!
Nå väl, det känns som jag har saker att göra upp över öronen, även om det knappast är så enkelt. Det lustiga i en sån situation är att det gäller att komma igång, därefter så löser det sig.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards