I am this day

Alla inlägg den 2 april 2014

Av Ellinor - 2 april 2014 21:19

Det var mer än biskopsval i går, i alla fall för mig. Dagen börja med mitt och E's projeckt i Lund, denna gången var det Allhelgona kyrkan som fick vår uppmärksamhet och om det kan ni läsa på kyrkonordarna.wordpress.com
Innan vi hinner ta tag i detta ordentlig så ringer min telefon, det var en potentiell arbetsgivare för sommarjobb vilket innebär att jag ska på arbetsintevju på fredag. Lite senare på dagen så får jag ett annat samtal som var förvånade, men det tänker jag var kryptisk kring för det är inget jag vill dela med mig om här, ni som känner mig kan fråga mig så berättar jag det gärna när vi pratar.
Gårdagen har i alla fall lämnat mig omtummlad och allt har inte sjunikit in än. Räknar med att det gör det i morgon och då kommer jag vara nervös och försöka få ordning på alla papper jag behöver ha med mig till arbetsintervjun, var inte beredd på att någon skulle höra av sig så fort!
Jag gjorde också en del bokinköp i går, vilka jag är så väldigt nöjd med. De handlar givetvis om gudstro och om bön. För tillfället är bönen mycket central i mitt liv, den är central i vanliga fall med, men på sennare tid har det blivit mer. Jag slukar böcker om och med bönder som det vore den finaste choklad! Spännande, givande och utvecklade!

Allt gott,
Ellinor

Armband med lite livsfilosofier. Vet ni var de står för?

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards