I am this day

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Ellinor - 27 mars 2014 09:50

Sitter på ett tåg som är tjugo minuter försentat, det är ingen bra start på morgonen. Det hela gör mig en kvart försenad och jag hatar att var försenad! Så hur fördriver jag då tiden? Ja, det kanske är lite uppenbart, jag bloggar, men jag twittrar också och ber om ett mirakel om att jag mot förmodan ska komma i tid.
Ska jag va helt ärlig så håller jag även på med skoluppgifter. Det blir gärna det när jag åker till skolan, oftast är det omöjligt att göra det från skolan efter som det är nästan alltid ståplats som gäller då och det är faktiskt inte lätt att plugga stående i ett tåg i farten.
Det blev alltså ingen bra start på denna morgonen, men jag kan ju inte låta en dålig start ge mig en dålig dag, detta vänder vi!

Allt gott,
Ellinor

Av Ellinor - 27 mars 2014 09:48

Sitter på ett tåg som är tjugo minuter försentat, det är ingen bra start på morgonen. Det hela gör mig en kvart försenad och jag hatar att var försenad! Så hur fördriver jag då tiden? Ja, det kanske är lite uppenbart, jag bloggar, men jag twittrar också och ber om ett mirakel om att jag mot förmodan ska komma i tid.
Ska jag va helt ärlig så håller jag även på med skoluppgifter. Det blir gärna det när jag åker till skolan, oftast är det omöjligt att göra det från skolan efter som det är nästan alltid ståplats som gäller då och det är faktiskt inte lätt att plugga stående i ett tåg i farten.
Det blev alltså ingen bra start på denna morgonen, men jag kan ju inte låta en dålig start ge mig en dålig dag, detta vänder vi!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards