I am this day

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Ellinor - 21 mars 2014 17:15

Jag och min vän E håller på att förberda en gemensam blogg över ett stort intresse som vi båda har. Vi försöker struktuera upp den så den blir tydlig och trevlig att läsa. Den kommer innehålla mycket fakta, en och annan myt och en hel del bilder. Jag vet att det är dålig information om vad bloggen handlar om därför ska jag skriva det rätt ut alldelles strax.
Som sagt är detta ett av våran stora intresse och har en koppling till det vi studera, vi känner stor vörndad och respekt för vad kyrkorna i Sverige faktiskt kan berätta i allt från historia, kristenhet och myter. Givetvis hoppas vi att vi kommer kunna svara på en del frågor medans vi undersöker kyrkorna och vi vill suppa in så mycket vi bara kan om dem så att vi kan ge en så korrekt bild av den som möjligt och kanske rent av locka lite fler besökare till kyrkan.
Vi är Kyrkonördaran!

Allt gott,
Ellinor

Ps. Jag kommer återkomma med lite mer information om den nya bloggen längre fram när vi väl kommit igång att skriva. Ds

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards