I am this day

Alla inlägg den 20 mars 2014

Av Ellinor - 20 mars 2014 17:42

Här sitter jag och gör mindmap på mindmap om olika antropologer. Först antecknar jag det väsentliga om dem som jag kan hitta sen gör jag en tanke-karta av den informationen. Jag hoppas bara informationen faktiskt går in i huvudet med.
Det är ett intesivt göra, men jag måste medge att det har sina ljusa stunder även om man missar en bra utedag som denna har varit! Jag tror att jag lyckas lära mig rätt mycket, frågan är bara om jag förstår det jag har lärt mig, det vet vi först i morgon. Som jag ser det så är det västa som kan hända att jag pluggar långt in på natten och missar mycket sömn, måste nämligen stiga upp reda klockan fem på morgonen för att hinna i tid till skolan! Jag minns en tid då det inte bekymrade mig särskilt mycket, men då vad jag yngre och hade inte mycket vettigt för mig på lediga morgnar annat än att sova. Så det blir att ställa klockan på ringning och försöka att komma i säng innan midnatt.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards