I am this day

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Ellinor - 28 februari 2014 22:35

Min totalomvändning närmaste kommer till kurserna jag skulle läsa nu till våren har gynnat mig mer än vad som var väntat, vilket var inget alls. Känner mig jätte motiverad att ta tag i alla uppdrag vi får under lektionerna och känner att jag har goda möjligheter att klara det så att det känns bra! Jag kände att jag bara var tvungen att skriva om det här, vilket talar om vilken stark känsla det är! Tävlings instinkten hos mig har vaknat och jag tänker dra nytta av den!

Allt gott,
Ellinor

Av Ellinor - 28 februari 2014 12:06

I går blev det ett långt inlägg, kan tillägga att det enbart beror på en händelse, farcinerande va? Jag tycker i alla fall det, alla dessa små händelser som leder till långa stunder av eftertanke. Det känns ovanligt bra just nu efter allt som hänt. Lever ju lite på mystiken med alla möjligheter som liv plösligt ger.
Nu ska jag ha en egen dag, läsa och mysa! Finns det något som passar bättre när regnet öser ner utanför?

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards