I am this day

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Ellinor - 25 februari 2014 12:55

Våren är officiellt här, om det inte vore för alla vitsippor så talar temperaturen om det. Två soliga dagar i rad och jag har börjat titta efter balkongmöbler, vill ju verkligen kunna sitta där ute och njuta av solen! Ett annat tydligt vårtecken är det faktum att jag för första gången sen jag flyttade in i min lägenhet har sol i sovrum och kök på kvällen. Det handlar inte om mycket sol, men ändå, jag njuter till fullo!
Det börja kännas som om studierna tar fart nu, lite multitaskning med två kurser samtidigt och pluggandet till en omtenta, men det går. Kanske är det tur är det ändå är så stor skillnad mellan kurserna jag läser, det underlättar förhoppningsvis. Jag lär ju veta det när terminen väl är slut, vilket just nu inte känns så långt fram.
Det är många tankar och funderingar som fyller mitt huvud just, ansökan till sommarjobb ska in och det är snart dags och söka kurser till nästa termin. Jag vet inte helt hundra vad jag ska läsa, men jag får söka mina alternativ ändå.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards