I am this day

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Ellinor - 9 februari 2014 13:38

Du vet inte om något är omöjligt innan du har prövat! Det innebär inte att man ska pröva att flaxa med armarna ut från en klippa utan springande från marken, kan man inte flyga då så får man ta sig en funderare om varför och rent av hittar man en lösning. Där finns flera lösningar på det idag, luftballong, flygplan och helikopter är bara några exempel på detta.
Människor har genom alla tider satt sig ner och funderar när det inte kunnat göra en sak på ena sättet om det finns något annat sätt och på så viss sitter jag här och skriver idag. Otroligt va? Vilken kapacitet och för att inte tala om vilket tålamod det krävs. Jag är djupt imponerad och bara tanken på att alla började som elever någonstans, någon gång, gör att det som jag upplevt omöjligt för mig plötsligt är möjligt!
Idag är jag ovanligt optimistisk, känner mig som en krigare i ett krig jag kan vinna, jag är min egen hjälte och det kan ingen ta ifrån mig. Visst är det skrämmande i bland, men det är bara att fortsätta klättra och visst kommer man ramla ibland men det är bara att resa sig upp och fortsätta. Mirakel kan ske, de sker inte alltid i det mest uppenbara former, ibland märks de knappt, men de sker! Allt du måste göra är tro!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards