I am this day

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Ellinor - 4 februari 2014 11:03

Ja, det är något av ett galet liv jag lever och jag undra hela tiden hur jag ska hinna med allt. Kom i går kväll på att jag under febuari kommer ha skrivit lika många sidor på tentor som jag ska skriva på min kandidatuppsats. Då undra jag om det kommer bli rena barnleken att skriva min kandidatuppsats då? Skulle inte tro det, jag måste ju ha ut min enkät undersökning, dessutom ska den sammanställas.
Jag ska vara helt ärlig och säga att jag tycker synd om mig själv, även om jag själv satt mig i denna situationen så hindra det inte mig från att känna självömkan. Kanske är det tur att jag vet att det bara är jag som kan ta mig ut ur denna situationen, ingen annan kan göra det åt mig. Allt vänner och familj kan göra för mig är att stötta mig, tro på mig och älska mig även när jag flytter bort i en värld av akademiska ämnen och inte hinner träffa dem, detta måste jag säga att de gör, de är änglarna i mitt liv!
Trotts att hastigheten är högre än max så tar jag mig tid att skriva här ibland, för ibland så måste man skriva av sig det som inte har med några tentor eller uppsatser att göra. Samidigt är det skönt att få leva i en annan verklighet än den som skolan ger mig, om så för en liten stund.

Just nu strömmar musiken i mina hörlurar och jag ska fortsätta skriva på en av de där tentorna som allt för ofta plågar och skrämmer mig så, vid sånna tillfällen är musiken lugnande, dessutom så isolerar det mig från min omvärld och ger mig en möjlighet att koncentrera mig.
Detta är mitt liv för tillfället.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards