I am this day

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Ellinor - 19 januari 2014 23:34

Jag kan inte påstå att jag fått den bästa av starter detta året, men det är inget att älta i. Var beredd på att fredagen denna veckan skulle blir något av ett kaos, men jag räknade dock inte med att ramla två gånger inomhus (!), sen dess kan sägas att sitta på knä just nu är det inte tal om. Klumpig med andra ord.

Men jag hade ju en framläggning (opponering) i fredags i fall ni missa detta, det gick förvånadsvärt bra. Jo, det är ju klart att denna observation grundar sig i att jag gick in i att förvänta mig det allra värsta. Det är lite att förlora fotfestet när man skriver en essä/uppsatts, men friskt vågat är hälften vunnit och man kan alltid få en lärdom av det vad det än må bli av det.

 

Nästa veckar börjar den nya termingen. Nu har jag gått i två år (shit alltså, har svårt att fatta det!) och ska skriva kandidatuppsats denna terminen, är inte nervös som jag varit tidigare, utan mer skräckslagen. Okej, jag är ju inte så skräckslagen att jag inte kommer dycka upp i skolan nästa vecka, än då med det är med en viss tjusning. Det är spännade och kul, det, mina vänner, väger över all skräck jag kan tänkas känna. Dessutom så är det ju vännerna som är helt fantastiska!


Allt gott,

Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards