I am this day

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Ellinor - 12 januari 2014 21:41

Rubriken kanske låter Spännade, att det har hänt något extra ordinärt som man blir glad över. Så är det tyvärr inte.
Jag steg upp och gjorde mig i ordning för att ta mig in till Hässleholm för att gå i kyrkan, hemma var det inte i den närmaste kyrkan. Går ner till tåget lagom för att hinna med det, men väl där kommer jag på att jag glömt mitt busskort hemma, då var det bara att bege sig hem. Inte för att hämta busskortet, Dettar nämligen det enda tåget som gick så jag varit framme i tid. Så det är det ovanliga som hänt i dag, jag fick inte möjligheten att gå i kyrkan och det skär lite i mig faktiskt!
Att få dela den gemenskap som Gudstjänsten betyder är av stor vikt för mig och säkert för många andra med kan jag tänka. Nästa söndag blir ovanlig på riktigt, men det ska jag ha som en cliffhanger!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards