I am this day

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Ellinor - 11 januari 2014 09:09

Sitter på tåget ner till Malmö för att lösa #melodikrysset med familjen. Det är inte det bekvämaste sättet, det hade varit att ha bil, anledningen till det är att tågtidernerna helt enkelt inte går ihop. Ibland undrar jag hur dom planera tågtrafiken tänker, jag busstrafiken också för den delen med. Ta bara nu idag, jag hinner inte med det tåget som går typ tre minuter efter jag anländer, har ni någongång varit på Hässleholm station så tror jag ni först det, det i sin tur gör att jag hamlar på ett senare tåg, vilket jag också måste skynda mig till och när jag väl kommer till Hyllie så har jag missat bussen som gick tre minuter innan! Den bussen hade jag utan tveckan hunnit med om jag kunnat komma med ett tåg tidigare.
Från den ljusa sidan så får jag i alla fall lite morgonmotion och det är ju inte helt fel! Det är så en vanlig lördagsmorgon ser ut.

Har fått en jättefin halsduk av bästa E.P Tack! Så nu behöver jag inte frysa när kylan kommer i morgon!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards