I am this day

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Ellinor - 1 januari 2014 21:31

Så var nådens år 2014 här. Har det blivit några nyårslöften?
Enligt min erfarenhet börjar man uppfylla dem först den 2 januari, den 1 januari är ju trotts allt en helgdag. Jag har inte avlagt några nyårslöften, jag är så dålig på att hålla dem. Vad jag ändå har är förhoppningar på de nya året, som att klara av alla tentor jag kan tänkas göra, skriva en fantastisk bra kandidatuppsats och att de allmänt ska bli ett fantastisk ett fantastiskt år!
Ska bjuda hem lite folk på middag då å då, älskar att få gäster och laga mat. Det blir antagligen inga fester som jag anordnar, är mer middagsbjudnings människa, men man ska ju aldrig säga aldrig! Mitt i sommaren så blir jag ett år äldre, vet dock inte om jag vill fira det eller inte än. Jag kanske har tur, då ordnar någon annan nått roligt för mig, det är ju inte helt fel å få en liten överraskning.

Nä, några nyårslöften har det inte blivit, men där finns gott om förhoppningar!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards