I am this day

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Ellinor - 1 december 2013 20:00

Då har vi på börjat ett nytt kyrkoår och jag upplever att jag fick den bästa början på detta nya kyrkoår.

Efter som jag var ute och dansade till #Barbardos igår, vilka var helt otroligt bra, och den spelningen slutade halv två i natt så de är en del av början. (Dessutom så inledda söndagen enligt gammal tradition efter 18:00 på lördagen, där av helgmålsrigningen) Så jag måste säga att det kändes fantastiskt bra, dessutom var jag där med bästa E ( pathos.bloggplatsen.se ) vilket då bara gjorde det bättre! Det blir garanterat fler sådan kvällar!

Dagen i dag har då varit full av själv instinkt och inspiration. Jag känner mig lyckligare än någonsin, det är givetsvis bidragande att vi nu har gått in i min favorit högtid! Har svårt att tänka mig att det kan bli bättre än så här, men det är öppet att förvåna mig!
Hela jag myser och är salig, en vidunderlig känsla. En känsla som grundar sig i alla möjligheter som ligger framför mig!

Jag vet faktiskt inte hur jag ska beskriva min dag så jag avslutar här.

Många kramar,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards