I am this day

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Ellinor - 6 oktober 2013 22:44

Jag är en av de människor som älskar se andra människor lyckliga, glada och välmående! Där av att jag myser när jag läser E.E's blogg (glömt adressen i skrivande stund), hon och hennes man är sååå söta tillsammans och i från en utifrån perspektiv så kompletterar de varandra väl! Så härligt att se! ???
Har också haft ett fantastiskt sammtal under kyrkkaffet om allt mellan USA's ekonomiska svårigheter, amish, musik och religion. Jätte roligt var det!
I morgon så är det en ny något mindre intensiv skolvecka med nya saker att lära!

Avslutningsvis önskar jag att jag hade mer mod än vad jag har, modet att sätta ner foten. Så jag ska avsluta med en liten bön som sjunges:
"Hej Gud, jag har en liten bön till dig. Säg Gud, du kan väl ta och hjälpa mig?
Jag vill vara modig, men ofta går det snett. Jag är nog en fegis, det tror jag du har sätt!
Därför vill jag be dig, hjälp mig litegrann! Hjälp mig att vara modig, att våga vara sann!
Tala i mitt öra, säg hur jag ska göra. Du får gärna störa! Du är min vän, vi hörs igen

Amen!

Allt gott,
Ellinor

Vi hade vägarna förbi Husie kyrka, så jag tog lite bilder av den. Detta är ett av dem!

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards