I am this day

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Ellinor - 3 oktober 2013 22:44

Vaknade i morses med ett intesivt migrän anfall, hade brottom efter som jag helst av allt hade velat stanna kvar i sängen och sova bort anfallet, så jag han inte ta några tabeletter. Så det bar av till skolan men huvudvärk bultande på höger sida av huvudet, på tåget och bara sitta i den tysta kupén. Buller kan verkligen vara irreterande när man har migrän. Hela dagen med migrän anfall är fylld med söt te och sömn.
I alla fall så gick det inte så bra att konsentrara sig i skolan heller med bulltande huvudvärk och när jag väl kom hem hade jag fått i mig en värktablett innan jag åkte från Lund så jag la mig och sov. Den har inte avtagit helt, men det är betydligt mycket bättre.
Så var det då nästa uppgift där jag har fått ihop ungefär fem rader, och vist är det fler på gång, men allt man skriver ska ju styrkas av texterna (just nu texten) som man läst eller annat godkänt matrial. Bibeln har varit en god vän denna veckan, säskilt www.bibeln.se som jag är riktigt tacksam för att den finns. Den har hjälpt mig mycket på så många olika vis.

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards