I am this day

Alla inlägg den 3 september 2013

Av Ellinor - 3 september 2013 21:11

Gäspar stort nu medan jag tittar på en film på teve. Har antagligen en del intryck att smälta.
Tänker koppla av en stund framför teven innan jag kryper till korgs för natten. I morgon blir det att stiga upp någorlunda tidigt och plugga, vi får se hur det går. Är försiktigt optimistisk!

Det var nog allt för dagen, men jag lämnar er med en bild av Lunds Domkyrka.

Kram
Ellinor

Av Ellinor - 3 september 2013 17:56

Ja, det är så en del av oss kallar universitetet. Så nu är jag tillbaka och läser vad jag tror kommer bli ett av mina favorit ämne. Kyrko- och Missionsstudier som är historiska studier vilket passar mig ypperligt eftersom jag gillar historia. Aldrig hade jag kunnat tro att jag skulle ha så många olika perspektiv på historien som jag faktiskt hunnit skaffa mig!
Kursen inleddes med lite lätt repetition och kyrkofäderna som vi redan är bekanta med. Och jag måste säga att jag tycker vi är alldeles lagom många i klassen!

Allt gott,
Ellinor

Lite visdom längs vägen, tillägnas min kompis E ankommande visdomständer (-;

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards