I am this day

Alla inlägg under juli 2013

Av Ellinor - 3 juli 2013 23:39

Har haft en trevlig dag med min mamma. Denna inledde vi med middagsbön i Hyllie Kyrka som sen gick över till sommarkyrka. Där köpte vi fika och hade allmänt trevligt, särskilt när kören 'Ett Glatt Hurmör' sjöng för oss och hade lite allsång! De var jätte duktiga!

Senare tog vi det lite lugnt hos mamma, åt middag å så. Sen kom lillan hem från jobb och bad mig köra henne till afterworken hon skulle ha idag. Mamma å jag åkte till Emporia sen, där fynda jag lite grejer. Bland annat blev det ett söt rött diadem, som ser fantastiskt ut på mig (om jag får lov att säga det själv), dessutom ett par promenad vänliga sandaler som också fick följa med hem.

Idag så cyklade jag för första gången på mycket länge! Det var så skönt! Ska bara få upp flåset lite så kommer det bli finfint!

Detta blev ett något annorlunda inlägg än var jag brukar skriva, men det kanske också roar er?

Allt gott,
Ellinor

Av Ellinor - 3 juli 2013 10:48

Känner just nu att jag inte kan uttrycka allt jag vill och känner, kanske för att det inte är det bästa att uttrycka offentligt. Så just nu är jag en aning oinspirerad!


Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards