I am this day

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Ellinor - 26 juli 2013 17:42

Nu har jag drömt min första mardröm inför antagningskonferensen, det var väntad. Det var inte som det brukar vara i mina mardrömmar, att jag kommer försent och missar allt, utan denna gången var jag utsatt för negativ kritik, offentligt! Ingen av de andra i drömmen fick det, men jag måste ändå säga att jag tog det bra i drömmen.

  

Jag antar att jag kommer drömma fler mardrömmar av den typen ju närmare vi kommer antagningens slut del. Det är ju självklart att man är nervös och det finns säkert de som undrar hur man kan utsätta sig för vad som blir en sådan personlig bedömning. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle svara på en sånt påstående, jag gör ju det för att det leder mig på den väg jag önskar gå och hjälper mig utvecklas som människa, vilket svar jag än får.

   

Så nu är det bara att vänta sig fler mardrömmar, hoppas bara inte det handlar om att jag kommer missa det, för de är dem drömmarna som är värst. Sådana drömmar får mig att känna mig rätt ensam nämligen och det är jag ju inte.

Resan hit har gett mig möjligheten att lära känna så många fantastiska människor och se hur mycket kärlek det faktiskt finns i vår värld! Denna resan har ingett mig ett hopp som är bort om denna värld!

 

Allt gott,

Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards