I am this day

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Ellinor - 28 juni 2013 23:34

Sista dagen knöt ett band till en stad jag fått uppleva på ett annorlunda sätt, staden kommer inte att sakna mig för jag kommer att komma igen. Det är som sägnen om att klappa svinets nos i Florens (det är en brons staty av ett svin/gris) som garanterar att man återvänder. Fast än jag inte klappat någon staty i Karlshamn så är det något som säger att jag kommer dit igen. Ja, om inte annat så på kulturnatten!
Sista dagen bestod av samtal och reflektion över vår tid i Karlshamn, både i grupp och enskilt. Där fanns också en massa kärlek från hela församlingen som gav sig tillkänna efter våran sista mässa!

Aldrig i mitt liv har jag känt mig mer innanför än där, mer accepterad och värdefull som den jag är än i Karlshamn. Det må vara en liten stad, men det är en stad med ett stort hjärta!

Allt gott,
Ellinor.

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards