I am this day

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Ellinor - 15 juni 2013 14:39

kursiv text
Lyckas åtminståndes göra mig förbannad! Om det nu inte lyckas förstöra hela min dag!
Jag hoppas verkligen inte det, en hel dag förstörd skulle innebära att så mycket mer än dagen skulle kunna bli förstörd, så nu gäller det att bli på bra humör igen! Har en taktik upplagd för det!

Allt gott,
Ellinor

Av Ellinor - 15 juni 2013 09:53

Ja, idag tar jag två dagar samtidigt. Att jag inte skrev om gårdagen i går var för att jag var helt utslagen!

Fyra skolor på en förmiddag. Ni kan nog tänka er att det inte blir så mycket pauser då. Det var en blandad stämning! Det är ju alltid så på avslutningar.

Jag kan säga att det var länge sedan jag drack så mycket kaffe på en förmiddag (om man kan kalla det mycket), som en slags livnödvändig dryck. Det ger ju rätt mycket intryck under en sådan dag.

Sen var det att städa kyrkan från bland annat rosblad och en stund gick också till att gå igenom helgen.

När jag kom hem var jag helt slut, jag somnade tidigt och det gjorde att jag vaknade tidigt!

 

Idag då (Dag 9).

Jo, idag är det en helgmålsringning som vi ska delta i ikväll. Där har vi lite uppdrag allihopa. Ska bli spännande, för jag har aldrig varit på en helgmålsringning.

 

Allt gott,

Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards