I am this day

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Ellinor - 12 juni 2013 19:59

Idag har vi planart så det riktigt rök om det, det var mycket, hela 3 dagar på en förmiddag hann vi med! Det är jätte roligt, men något intensivt. Jag har ju mitt sätt att tänka och planera och nu ska jag göra det på ett helt annat sätt som kräver mycket eftertanke och har man inte reflekterat innan så blir det intensivt! Fast det är å andra sidan svårt att reflektera över de saker som är helt obekanta för en, även om det går.

På eftermiddagen blev det skönsång, liturisk sång övning inför helgen, vilket jag tyckte var kul! Älskar att sjunga! Men i ärlighetens namn, det är inget enkelt att sjunga lituriskt, särskilt inte när det är nästan helt nytt för en! Dock, ack så kul!

 

I morgon blir det en lång dag, men också spännande, men det berättar jag mer om då.

 

Allt gott,

Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards