I am this day

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Ellinor - 5 juni 2013 18:54

I dag har vi fått fungera som inspirationskällor inför årets kulturnatt i det kyrkan ordnar. Det var inte så lätt. Hur planerar man ett helt arrangemang? Vi bollade tankar och lite goda idéer kom fram, inte så mycket mina men ändå.

Det blev också en del historia om kyrkan och klocktornet, så det blev en mycket lärorik och spännande eftermiddag!

 

Vi har mycket förberedelse tid just denna veckan, bland annat på grund av tentor och andra händelser. Det innebär att vi under den tiden ska förbereda oss inför mässorna som vi ska ha.

Den första är i morgon och nog är jag lite nervös.

 

Så nu ska jag fortsätta förberedda mig inför i morgon kväll.

 

Allt gott,

Ellinor

 

 

Utsikt från klocktornet mot Karlshamn och Östersjön!


Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards