I am this day

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Ellinor - 8 maj 2013 18:41

Förundras alltid över hur mycket som det tycks hända i andras liv men inte mitt. Det är inte sant, det vet jag, någon där ute tycker säkert de om mitt liv.
Jag tittar inte på någon lägenhet eller sitter ute i någons trädgård och njuter av solen eller så. Allt jag gör är att plugga och förberedda mig för framtiden. Det är ju inte så bara, det är ju en hel del. Sen har jag ju lite aktiviteter jag är frivillig i med, men i takt att vi närmar oss sommaren så minskar även dessa.
Kristihimmelfärdsdagen i morgon, tänk att det gått fyrtio dagar sen påsk! Det är helt otroligt! Tänk vad så mycket världen har förändrat på den korta tiden!
Det är grönt och skönt hos oss i Malmö och det är full fart inför Eurovision Soncontest! Fjärilar överallt, både insekterna och prydnader! Flaggor med!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards