I am this day

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Ellinor - 12 april 2013 21:25

Dagen började tidigt, våran eminenta lärare behövde lite tid på sig att bli frisk, så hon skött upp gårdagens lektion till ottan idag och sen var det ytterligare en lektion på det med henne. Det har varit givande att gå om, jag kan så mycket mer och känner mig något säkrare på tentan nu. Den ska göras om sista maj om ni undrade.

Så var det de där med våren som jag gav mig ut på jakt efter idag. Jag hittade den! Lägger upp lite bildbevis på att våren verkligen är på väg här i södra Sverige i alla fall.
Var av denna jakt på våren kanske ni då undrar? Jo jag och min katt Pipen gillar titta på bra naturprogram, där ibland finns Mitt i Naturen som har en vårserie som är bra och inspirera mig till att ge mig ut.

Rundan gick från Hyllie station till IKEA svågertorp där jag sen åt lunch och mesta del fönstershoppa, det blev några små inköp. Det är dessa små inköp som leder oss till det rosa i rubriken. Jag köpte nämligen en rosa kopp, en rosa mugg och en rosa skål. Kassörskan trodde nog att jag inte var så jätte gamal eller gullig, vilket som. Där kommer jag med tre rosa varor, bär en rosa tröja och har en rosa ryggsäck! Vad skulle ni tänka???
Det kommer inga bilder på mina inköp, har inte tagit några, men som jag sa innan så ska ni få lite på våren!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards