I am this day

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Ellinor - 3 april 2013 12:28

Jag börja läsa om filosofin idag, men innan den började så var jag å hämtade den färdigrättad tentan i NT i översättning.
Det första jag gör är att kolla hur många poäng jag fått sen så tittar lite längre ner på pappret för att se om det är tillräckligt, medans jag gör det så blickar jag åt sidan på papper. Jag kollar poängen igen och sen sidan, jo där står VG! Oj, har jag fått VG? Jag blir tvungen att sätta mig ner och räkna min poäng, jo det stämde med VG-gränsen. Försäkerhets skull så räknar jag igen, nog stämmer det!

Upp kommer min telefon, jag ringer mamma som oroat sig, andas långsamt och säger långsamt "Mamma, jag fick VG!", en lättnads suck hörs på andra sidan!

Sen lägger jag ut min "chock" på Twitter och Instagram!

Efter lektionen är jag på väg till tåget då jag inser att jag i med en VG tenta faktiskt fått VG på en hell kurs!!!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards