I am this day

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Ellinor - 23 mars 2013 21:20

Jag fundera på om inte ni möjligtvis varit nyfikna på hur det gått i skolan?
Det har varit stressigt, men nu lugnar det ner sig något, förhoppningsvis. Jag skrev tenta igår och jag tror det gick bra. Jag har en hemtenta som ska vara färdig på onsdag och dessutom så börjar jag om på en delkurs i förhoppning om att klara omtentan.

Sen är det ju allt annat som händer med antagning till stiftet och sommar jobb. Efter påsk ska jag på två arbetesinterjuver, få se hur det går.

I maj så blir det Jönköping några dagar för att träffa vänner och syrran med familj.

Allt gott,
Ellinor

Av Ellinor - 23 mars 2013 16:50

Ungdomarna är ute och leker i ett blåsigt Rotterdam och jag sitter här och skriver och hoppas på att bli varm igen.
Det är fint här, kyrkan ligger precis vid en småbåts (små och små, det går att diskutera) och mitt bland vackra hus.

Jag tänkte ta chansen att uppmärksamma er på att det är Earth Hourer i kväll. Vissa att ni också bryr er om klimatet!

Allt gott,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards