I am this day

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Ellinor - 7 mars 2013 20:19

Jag har nog aldrig vetat vad skrivkramp är, men nu gör jag, nu när jag har flera viktiga saker att skriva, flera deadline. Hela tiden tar jag fram och tillbaka till texten, jag vet på ett ungefär vad jag måste skriva, men formuleringen så att det hänger samman saknas!

Jag kan helt enkelt inte få ner det på papper. Ibland undrar jag om hela mitt liv är en enda stor skrivkramp. Att jag inte når riktigt ända fram.

 

Jag vill egentligen inte framstå som pessimistisk, men med deadlines i närliggande framtid är det svårt att låta bli! Det snurra i huvudet och jag har svårt att placera in fakta på rätt ställe, det är så mycket jag måste tänka på.

 

Att skriva en interpretation är som att göra ett klipp och klistra där ordningen måste vara på ett viss sätt, allt måste hamla precis rätt.

 

Allt gott,

Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards