I am this day

Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Ellinor - 4 mars 2013 17:43

Nu så är det på gång, första samtalet från en potential arbetsgivare kom idag! Har väntat på det så att jag nästa blivit orolig, behöver ju verkligen jobba under sommaren. 

Jag vet att sannolikheten att jag inte skulle få ett jobb är låg, men jag oroar mig än då. Med min utbildning och erfarenhet så är sannolikhet större för att jag faktiskt får ett jobb över sommaren. Det verkar i alla fall som arbetsgivarna börja ringa nu,tycker själv det är sent, skulle vilja ha haft detta färdigt sedan länge, men det är ju inget jag kan göra någonting åt.

 

I övrigt har dagen inneburit en hel del förberedelser med skolarbete och liknade, allt för att jag ska klara av det  så bra som möjligt. Det tar mycket tid, men det hade jag också räknat med.

 

Kramiz,

Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards