I am this day

Alla inlägg under februari 2013

Av Ellinor - 2 februari 2013 11:15

Jag sitter hos min frisör i Lund. Ovan mitt huvud står en stor värmeapparat och håret är fyllt med folie. Jag ska på bröllop idag och som vilken annan vanlig kvinna så vill jag vara fin.
Har redan haft klännings problem, den tänkta klänningen var förstör, reserven hittade jag inte så det fick bli ett tredje alternativ, är dock inte helt nöjd med tröjan. Ska se om jag hinner lösa det problemet men det är inte säkert.
Det är avkopplande att vara hos frisör, det är något jag unnar mig som student.

Mycket nöje,
Ellinor

Av Ellinor - 1 februari 2013 11:29

Det var inga mardrömmar i natt, istället kommer jag ihåg att jag glömt skriva upp strumpbyxorna på min lista att packa ner.
Jag skrev två listor i går, en över vad jag behöver att ha med mig hem till mamma och en över vad jag måste göra. Struktur är verkligen ? & ? för mig, något att pricka av är viktigt för mig. Att få ner det på papper är givande och förtydligande.

Nu ska jag fortätta att förbereda mig inför i morgon.

Mycket nöje,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards