I am this day

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Ellinor - 22 februari 2013 19:46

Ja, inte jag egentligen, jag kör på fredagsmys. Det är lite pluggande och lite nöje, varvat med varandra. Ni kanske undrar, efter som jag skriver matdagbok, vad man äter jag då en fredags kväll?

Jo, jag äter relativt normalt, men det är ju inte så att jag kan plocka fram en påse chips och bara äta, men de går att hälla upp lite i en skål och äta. Idag har jag ätit glass. Det är dock ingen läsk på mysbordet.

 

Jag har faktiskt inte uteslutet något godis, det är bara det att jag har kontroll på hur mycket jag äter och inte små äta.  

Det gör att jag har ett jämnare humör och jag känner mig lite piggare. 

 

Så ser en fredag ut, fast alla ser olika ut.

 

Trevlig helg,

Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards