I am this day

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Ellinor - 8 februari 2013 21:34

Det är faktiskt inte det enklaste att arbeta med en text utan att kunna använda grundtexten, så idag hatar jag att jag har dyslexi! Jag hade sååå gärna använt mig av grundtexten, har sååå många frågor att ställa till den, men kan aldrig (ja, inte aldrig) få egna svar på dem. Att behöva lita på andra i översättning som detta, när det finns så många versioner! Frustrerande!!!!

Nöje,
Ellinor

Av Ellinor - 8 februari 2013 18:23

Det är en fredag med lite av varje, lite plugg, lite städ och lite så.
Sen är min vardag alltid fylld av oro, oro för saker och oro för andra människor. Kan inte hjälpa det, gör det bara och det är något jag faktiskt vill göra!
Jag är väl lite av ett kontroll freak och är jag inte det så har jag noll koll och kan inte för mitt liv hitta ett mellanläge! Det är alltså jobbigt när jag hamlar i en situation av mellan läggen.

Mycket nöje,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards