I am this day

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Ellinor - 6 februari 2013 23:30

Inte allt för sällan kan jag känna att jag lägger energin på fel ställe när jag pluggar, som idag! Hade tänkt komma igång med interpretationen, var av halva ska vara färdig nästa fredag, men istället fortsätter jag med studierna i medeltida kvinnoliv! Crazy if you ask me! Men det är jag i ett nötskal! Men i morgon då ska jag ta tag i det!
I morgon är en ny dag! Jag har lite ärende att göra men ska nog hinna få in åtta timmars pluggande. Ibland känns det som jag inte gör något annat än pluggar och åker tåg!
Klarar jag verkligen 4 år till???

Fick världens finaste rekommendations brev för att ha med i min ansökan till stiftet, är sååå glad och tacksam!

Mycket nöje,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards