I am this day

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Ellinor - 5 februari 2013 16:34

I onsdags föra vecka var jag på väg till kyrkan för morgonmässa. På vägen till bussen faller jag i lervälling, men känner att jag inte hinner upp och bytta utan tar istället bussen till mina föräldrar i hopp om att syrran skulle ha ett par byxor att låna mig. Det löste vi, jag hade rena kläder på mig till kyrkan. 

Sen i med bröllopet så hade vi alla tre mycket att göra så först när jag skulle hem upptäckte vi det centrala i denna lilla historia, mina nycklar gick inte att finna. Vi letade hit och dit, innan vi gav upp för kvällen utan återfunnit dem. När jag kom hem gick jag ditt jag ramlat för att se om de fanns där men kunde inte finna dem. Mamma och syrran fortsatte leta hemma hos dem, men ingen av oss hittar dem. 

Men så idag, när jag hoppar av bussen från stan, tänker jag att det är nog bäst att jag kollar där jag ramla igen (hade då redan kollat ett par gånger), och idag hitta jag dem, vilken lättnad!

 

Mycket nöje,

Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards