I am this day

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Ellinor - 31 januari 2013 15:03

Det är jätte jobbigt att drömma mardrömmar, det tro jag alla vet. Det allra jobbigaste mardrömmarna är dem man vet inte har någon som helst betydelse, men det återkommer ändå.

Jag har en sådan mardröm som handlar att jag ger bort allt för att hjälpa människor, men det blir jobbigt för mig själv. Under den senaste veckan har det dock handlat om något annat.

 

Som säkert ingen har missat så ska jag på bröllop på lördag och jag drömmer om detta, men inget positivt, utan mardrömmar. För att lugna bruden, som säkert läser detta, så ska jag påpeka att det negativa handlar inte om själva bröllopet utan om mig. 

Jag drömmer att jag för sover mig, missar min tid till frisören, att klänningen inte är färdig, att jag glömt sminket hemma och,för att fullborda bilden, är pinsamt oklädd, alltså inte naken, men jag har helt enkelt inte rätt sorts kläder på mig (T-shirt och mjukisbyxor oftast) och det är förbaskat jobbigt för att jag vill ju att dagen ska bli så bra som möjligt för brudparet.

 

Så i kväll, i ett försök att hindra drömmarna, så ska jag se till att jag har allt vad jag behöver med mig till mina föräldrar i morgon.

 

Mycket nöje,

Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards