I am this day

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Ellinor - 28 januari 2013 19:39

Rubriken idag är dagens fråga, då jag möt ett misslyckande som verkligen pröva mig. Att stå starkt kvar är det tuffaste som finns. Jag vet att jag har människor att vända mig till som mer än gärna lyssnar, men dem vet nog att jag inte kommer. Jag är den person som inte vill beskymra andra med det jag har, mina problem är inget i jämförelse med andra, mitt problem är ett i-lands problem.
Så allt som återstår för mig är att gå upp till kamp för att ta mig igenom detta, nästa gång ska det bli rätt!

Ellinor

Av Ellinor - 28 januari 2013 10:43

Nu är det inte långt kvar till bröllopet jag ska på, det är på lördag! Jag är inte riktigt färdig med klänningen, den ska storleksanpassas så den sitter snyggt! Sen är det ju mycket i skolan med, mycket att läsa och mycket att skriva.
Sen var det nått annat med, ja just det, jag har ju ett liva att leva, människor att träffa och ha trevligt med! Å så vill jag ju blogga ibland.
Allt går alltså med ultraspeed och det är knappt jag hänger med.

Mycket nöje,
Ellinor

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards