I am this day

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Ellinor - 29 november 2012 22:48

Idag känner jag att jag har hunnit med mycket och det utan att stressa!
Det ska ju ha sina fördelar att lägga sig tidigare än vanligt.
Skolan var det först idag, med mycket intressanta tankar och idéer kring förbundet/förbunden i Bibeln. Sen var jag å klippte mig och blev ännu nöjdare denna gången än föra, nästa klippning blir till min tremännings bröllop! Sen bar det hemåt, under tiden svarade jag på ett mail av betydelse till en medverkan som jag tyvärr fick tacka nej till även om det hade varit såå roligt! Livet och brist på pengar kom i vägen.
Sedan blev det vacination av katten och att handla hem lite mat.
Sen har jag gjort även badrummet julfint och börjat i hallen, läst en bok och pluggat om etiken i Bibeln. Så som ni ser så har jag hunnit med en del idag och mer blir det i morgon.

Mycket nöje,
Ellinor

Ps. En bild på mig å mitt fina hår (blir lite fåfängd när jag klippt mig). Ds.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards