I am this day

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Ellinor - 28 november 2012 21:40

Ja, hoppsan! Det blev några dagar mellan inläggen!
Om ni hängt med ordentligt så hade jag en tenta i måndags, har ingen aning hur den gick, bara att jag gjorde mitt bästa! Sen så har det varit julstöket och andra läxor som tagit min tid så jag har helt enkelt inte haft tid att skriva!
Det är som de alldra flesta av er vet första advent på söndag och också nytt kyrkår! Men vad jag vill göra er uppmärksamma på lördag, då är den internationella dagen för att uppmärksamma problemet aids!

Ser fram emot advent nu, ska storstäda på fredag!

Mycket nöje,
Ellinor

Av Ellinor - 28 november 2012 21:40

Ja, hoppsan! Det blev några dagar mellan inläggen!
Om ni hängt med ordentligt så hade jag en tenta i måndags, har ingen aning hur den gick, bara att jag gjorde mitt bästa! Sen så har det varit julstöket och andra läxor som tagit min tid så jag har helt enkelt inte haft tid att skriva!
Det är som de alldra flesta av er vet första advent på söndag och också nytt kyrkår! Men vad jag vill göra er uppmärksamma på lördag, då är den internationella dagen för att uppmärksamma problemet aids!

Ser fram emot advent nu, ska storstäda på fredag!

Mycket nöje,
Ellinor

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards