I am this day

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Ellinor - 16 november 2012 23:27

Vad gör man en fredag som fattig student?
Det ska jag berätta, man tittar på dvd. Fredagskvällarna är generellt den kväll i veckan då jag faktiskt kan koppla av. Denna kväll en gång i veckan är mestadels studie fria. Nästa fredag kväll är det inte, då ligger det en tenta måndagen efter, så då är det bara att sitta med näsan i böckerna.
Det är så att jag försöker hålla mina helger fria från studier, studierna tar jag handom måndag till fredag, men helgen är fri för andra aktiviteter!
Varje lördag är jag hos mina föräldrar och löser melodikrysset och varje söndag är jag på gudstjänst. Ibland händer det att jag har någon form av volentär arbete på helgen, som i morgon eftermiddag är det konfirmandernas dag i Malmö och då ska jag vara med som konfirmandledare. Det ska bli kul!
Andra helger är det saker som Världens fest eller helt enkel någon i min familj som vill träffas och då försöker jag finnas där!
Så nu tänker jag önska er en trevlig kväll och helg, så återkommer jag nog i morgon.

Mycket nöje,
Ellinor

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards