I am this day

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Ellinor - 15 november 2012 11:42

Det är vanligt att bloggare följer andra bloggare, men för mig så är det som att läsa en artikel eller krönika i en tidning, jag kommer förbi intressanta blogg-inlägg ibland. Jag följer dock en bloggare slavishttp://www.urenbrudssynvinkel.bloggplatsen.seSom ni kanske då förstår så är det en brud som bloggar, hon heter Emma och gifter sig nästan år.
Hon är min tremänning, alltså dotter till min kusin och min vän.I hennes blogg står allt om hennes komande bröllop och problem hon stöter på på vägen, nån gång händer det att en av hennes brudtärner gästbloggar om bröllopet.Alltså en mysig blogg <3Mycket nöjeEllinor

Av Ellinor - 15 november 2012 07:16

Ja, då sitter jag på bussen på väg till skolan, det blir byte till tåg den (det går snabbast så).
Idag ska det handla om den heliga anden, vem är denne och varför finns denne? Det är antagligen frågor som kommer få sina svar denna torsdags morgonen. Spännande!
Ska försöka få tid till läkare för mitt höger öra idag, vi få se hur bra det går. Senare i eftermiddag ska jag passa mina syskon barn, syrran är nämligen i Ullared när de kommer från skolan.
Det är så dagen ser ut alltså.

Mycket nöje
Ellinor

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Teologi student i Lund med siktet inställt på examen.
Tar en dag i taget!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards